3 Mart 2014 Pazartesi

Facebook'ta iyi bir marka imajı nasıl yapılır?

Sosyal platformlar firmaların dijital marka yüzü olmaya devam ederken, yeni markaseverler oluşturmak için de bir potansiyel taşıyor. Milyonlarca üyeye sahip bu platformlardan çok kişiye ulaşmak daha kolay oluyor.


İdealimaj İletişim & PR, Facebook’ta iyi bir marka imajı yaratmak için önemli 5 adımı sıraladı;


1393842408_17945373420921392625461920265971n


Facebook


Pozitif bir hava yaratmak, takipçilerinizin beğeni sayısını artırmakla kalmaz, sayfanın interaktif olmasını tetikler.


En faydalı güncellemeler tüm bilgiyi tek seferde bombalamayan, isteyenin tıklaması için link içerenlerdir. Linklerinizi Bitly. ile kısaltıp tık sayınızı artırabilirsiniz.


Araştırmalara göre, görselli güncellemeler kullanıcıların daha çok paylaşım yapmasını sağlıyor. Görsel entegrasyonuyla platformunuzu zenginleştirin, ancak görsellerinizin mobil telefonlarda da açılabildiğinden emin olun.


Kullanıcılara diyalog kurabilecekleri içerikler sağlayarak, yaşayan bir zemin yaratın.


Marka sayfası güncellemeleriniz için en uygun zaman dilimi saat 13.00-16.00 arasıyken, en az tercih edilmesi gereken zaman dilimi ise 20.00- 08.00 arası.


teknolojioku



Facebook'ta iyi bir marka imajı nasıl yapılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder